zondag 9 februari 2014

Randjes - Collage

Er wordt op Facebook heel wat geshowed van de "Randjes per Week", maar niet iedereen kan of wil lid worden van Facebook. Daarom een willekeurige collage van wat verschillende versies van de Randjes. Als je op de collage klikt, kun je hem nog beter bekijken!

On Facebook a lot of participants are showing their "Randjes per Week", but not everyone is a member of Facebook. Therefor I made a random Collage of some different versions of the Randjes.
If you click on the collage, you can see it even better!

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik zal de mijne van de week ook eens showen, hihi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze collage. Geeft echt een goed beeld van alles wat op fb langs komt.
    Groetjes, Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk al die verschillende randjes zo bij elkaar.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke randjes collage !
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt. Lijkt zo leuk al die verschillende lapjes bij elkaar.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg leuk uit en wat een verschillende lapjes.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt, ziet er zo leuk uit.Ik ben ook geen Face book ganger, maar ben zo wel op de hoogte.Wat een diversiteit.

    Groetjes Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk dat de mijne ook in de collage zit mijn randjes zijn ook te volgen op mijn blog http://hobbyjacqueline.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das ist eine wunderschöne Collage - danke für´s Zeigen.
    Ich mache auch fleißig mit, bin aber nicht bei Facebook und habe auch keinen Blog.
    lG Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeeee, ik zie een klein stukje van de mijne. Dat is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt, zo leuk om andere creaties van hetzelfde patroon te zien! wat zijn die met de stambomen leuk en origineel!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enig om zoveel variaties op het thema samen te zien. Ik raak er niet op uitgekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom op je blog via via, maar wil graag alsnog meedoen, kan dat nog?
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik was braaf de patronen aan het navolgen, maar nu ik dit zie heb ik wel spijt dat ik ook niet meer kleurvariatie er in heb gebracht...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bericht!

Thanks for your comment!