woensdag 26 februari 2014

Klossen voor de Randjes




Het is nog steeds mogelijk om klossen voor je randjes te bestellen!

Dit is nog een ruwe versie. De uiteindelijke versie wordt 21 cm breed (binnenmaat),  en wordt prachtig glad afgewerkt en gelakt. De klossen zijn volledig handgemaakt en van massief hout.

Wil je zo'n klos bestellen??? Dat kan! Ze kosten € 15,- en zijn af te halen tijdens de RandjesBEE op 29 maart in Vaassen. Ben je niet in de gelegenheid ze daar af te halen, dan kan ik hem evt ook opsturen, maar de verzendkosten zijn dan wel € 6,75.
Heb je je linnenband op een andere breedte, dan is het evt ook mogelijk om een klos op een andere maat te laten maken.

Om een klos te bestellen stuur je mij een EMAIL. Vermeld daarin duidelijk je naam, adres en emailadres en het aantal klossen wat je wilt bestellen. Je kunt eventueel ook speciale wensen aangeven (bijv een andere maat).
De houtbewerker maakt de klossen dan speciaal voor ons en ik zorg dat ze op de RandjesBEE voor je klaar liggen of stuur ze naar je op!

Hugs, Simone

14 opmerkingen:

  1. Graag wil een klos van 21 cm breed bestellen.
    Ik kom hem wel in Zwolle halen.
    Wel graag even het standnummer in Zwolle.
    Groetjes Gepke Rispens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gepke, stuur mij svp even een mailtje (zoals hierboven duidelijk vermeld)! Anders is het voor mij niet bij te houden.... Je vindt ons overigens in standnr 27.

      Verwijderen
  2. Ik heb het geprobeerd, 2 keer een mail gestuurd, maar waarschijnlijk niet goed gedaan, want wordt niet verstuurd.
    Groetjes Gepke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het vervelende is dat ik op deze manier geen gegevens van jou heb Gepke. Een e-mailadres is wel handig...

      Verwijderen
  3. Dat is niet alleen een heel handige meneer. Ook een heel aardige. Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Simone,

    Ik zou ook graag een klos willen bestellen. Het lukt mij niet je te mailen via de klik die je hebt geplaatst.

    Mijn e-mailadres is; roodbeen765@hetnet.nl

    Zou je contact met mij op willen nemen als dat niet teveel moeite is? Ik begrijp dat je het nogal druk hebt.

    Groetjes, Jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb geprobeerd je een mail te sturen wat mislukte. Zou toch graag een klos willen bestellen. Mijn mailadres: storteboomcoby@msn.com. Als de drukte het toelaat hoor ik graag van je.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb dit blog gelinked op mijn site :-) http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2014/01/borduren.html vr gr jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Simone ik ben ook gezwicht en heb de eerste zes randjes geborduurd. Als ik er nog bij kan mag je me aan de lijst toevoegen.
    Groeten van Ria van Kasteel ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Simone, ik ben door een klant in de winkel getipt geworden om eens te gaan kijken op randjeperweek. Ik wist niet wat ik zag ,geweldig. Mij ontbreekt alleen de tijd nu ff om de eerste 6 randjes te gaan borduren,maar ik weet zeker dat ik ga beginnen binnenkort,want ik ben ook een beetje verslaafd aan borduren. Ga vooral door met dit geweldig idee en veel kruissteekjes. groetjes Marlies Cox uit obbicht (limburg) hahahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, ik ben ook begonnen! Vanmorgen de spulletjes gehaald. Nu kan de inhaalslag beginnen, ik moet de eerste 6 randjes nog maken!
    Maar dat gaat goed komen. Ik heb er heel veel zin in!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wil ook graag een klos, maar ben een beginneling en heb geen flauw idee hoe je aan zo'n klos, linnen etc. komt.
    Heb altijd wel geborduurd, maar dit is nieuw voor mij, en ben reuze nieuwsgierig, ook waar je het allemaal kan kopen.
    Groetjes Ellen Kierdorff

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ich habe meine ersten randjes nun auch fertig. zu sehen gleich auf meinem blog. es macht viel spass, herzlichen dank für diese tolle aktion. grüßle von manu aus d.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bericht!

Thanks for your comment!