maandag 6 januari 2014

Nieuw linnenband

Vanochtend de leverancier van het linnenband wakker gebeld en meteen een mega-order geplaatst!
Het bestelde band komt morgen of woensdag binnen, maar is vanaf nu wel alvast weer te bestellen in de webwinkel. Ik accepteer ALLEEN bestellingen via de webwinkel!!! En reeds gedane bestellingen kunnen niet meer worden gewijzigd, anders wordt het hier een chaos. ;)
This morning I called my supplier out of his bed and placed a large order for the linen band!
The ordered banding will be here tomorrow or Wednesday, but can already be ordered through the webshop.

I only take orders through the webshop!!! Orders that were already placed cann't be changed.

Hugs, Simone
Atelier Soed Idee

1 opmerking:

  1. Hallo Simone, ik heb geprobeerd een account aan te maken voor de webwinkel, want ik wil graag het Aidaband 20 cm Antique White, 1,15 per 10 cm, 2 meter, bestellen, maar ik kan niet inloggen.... Ik wil héél graag beginnen met de randjes per week. Kun jij me helpen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bericht!

Thanks for your comment!